lørdag 4. juni 2011

Nytt prosjekt

I dag skal jeg vise dere en bokeske jeg har laget. Jeg har brukt tutorialen som Wenche har laget, men jeg har endret litt på målene slik at boken ikke blir så tykk:). Siden jeg har kjøpt en pregeplate med mål var det en lek å lage denne boken i forhold til forrige gang jeg laget en slik. Da måtte jeg sitte med linjal og tegne opp hvor jeg skulle brette, noe som resulterte i et ujevnt resultat. Dermed tror jeg det blir flere slike bøker i nærmeste framtid:) Jeg har valgt å lage en bok som kan brukes sammen med en visittgave til en nyfødt jente:)


Har brukt dette herlige trykket fra Magnolia. Det er stanset ut med spellbinders og fargelagt med ProMarkers og pyntet med litt stickles. Ellers har jeg pyntet med blomster, charm, og halvperler. Øverst i høyre hjørne har jeg stemplet teksten Gratulerer. Borden under bildet og hjørnet øverst til venstre er stanset ut med spellbinders. For å holde boken sammen har jeg brukt et silkebånd. Papirene jeg har brukt er fra Pion design og Maja design.


På den ene innsiden har jeg fulgt nesten det samme oppsettet. Jeg har laget en liten lomme med en tag oppi. Tagen er også stanset ut med spellbinders.


Rund kantene på eskerommet har jeg festet kremfargede blonder som jeg har kjøpt hos Hjerteboden.

Baksiden med mitt personlige stempel.

Med denne "boken" vil jeg delta i følgende utfordringer:

Sketchy Colors: Skisse. Jeg har brukt skissen på framsiden av boken.
Anonyme Scrappere: Barn/ baby
Kort og Godt: Baby. Jeg har brukt halvperler fra Kort og Godt
Just Magnolia: Anything goes
Card and Scrap: Blomster

Ønsker alle sammen en flott lørdagskveld, enten dere skal se landskamp, scrappe eller noe annet;)

4 kommentarer:

  1. Så nydelig eske du har laget!
    Nydelig malt motiv, fine farger og så søtt det ble med blondene inni.
    Takk for at du deltar hos JM/HS denne uken.
    Fortsatt god helg!
    Anne

    SvarSlett
  2. Såå søtt!
    Herlige duse farger og et nydelig trykk!
    Dette var jo bare såå herlig da!
    Takk for at du deltar hos AS!
    Klem fra Ragnhild! :o)

    SvarSlett
  3. Et skikkelig vakkert kort i flotte duse farger. Gjennomført, og nydelig pynta.

    Takk forat du deltar hos Anonyme Scrappere,
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  4. Dette var en nydelig bokeske. De er virkelig lekre om man tar seg tid med de slik du har gjort. Tusen takk for at du deltar hos Card and scrap.Klem Bettina

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)