søndag 5. juni 2011

Julekort i juni

Her er mine tre julekort denne måneden:) Det første kortet er et et criss- cross kort. Det er første gangen jeg prøver meg på denne teknikken:)
Som "vanlig" har jeg brukt Magnolia motiv. Har maskert sammen to stempler her. Har fargelagt med ProMarkers. Rundt motivet har jeg festet et perlebånd. Hjørnene er stanset ut med spellbinders, kantene er dekorert med blonder. Ellers har jeg pyntet med blomster og en snøkrystall. Papirene er fra Ladybug & Friends og Maja design. Selv om arket fra Maja ikke er juleark, syns jeg farhen passet så bra på et julekort;)

Inne i kortet ligger dette arket. Ser at det blir litt "kjedelig", men det får bare være sånn;) Har dekorert litt med stempler fra stempelglede.


Komplett kort


På det andre kortet har jeg også brukt stempler fra Stempelglede. På motivet har jeg maskert sammen engelen med et tekststempel med teksten til julesangen Glade jul. Jeg har stemplet på et brunt mønsterark jeg fant i restekassa mi. Alle kantene er svertet med distress og noen er rufset opp litt. Siden de fleste av arkene er rester fra i fjor, husker jeg ikke hvem produsentene er. Jeg har ogsp brukt litt av et ark med gotisk skrift. Dette er kjøpt hos Panduro. Jeg har pyntet med roser. Den hvite rosa i midten er svertet med distress. Jeg har også brukt en snøkrystallcharm.


Det siste julekortet denne måneden ble lilla. Her har jeg brukt ark fra Maja design. Pyntet med roser, der den hvite også her er svertet med lilla distress. En blonde, charms og bling er også med på kortet. Teksten er fra Stempelgle.


Disse korteme sender jeg til Hjertebodens juleblogg.

Ønsker alle sammen en flott søndag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)