søndag 26. juni 2011

Rammekort

Rett som det er har jeg sett slike kort i ulike blogger. Når jeg skulle lage et bursdagskort, tenkte jeg det var en fin anledning til å forsøke denne teknikken. Jeg har ikke brukt noen tutorial denne gangen, men forsøkt meg litt frem og tilbake om mål slik at det passet til bildet, og at selve boksen ikke skulle bli for dyp.

Dette ble resultatet. Ser det er litt skygger på bildet, men det får vi leve med;) Enkelt pyntet med blomster og utstansede kvister. Har hatt stickles, vintage photo på kantene, og halvperler i hjørnene.


Innsiden med plass til å skrive, samt halvperler. Teksten på venstre side er fra Norsk Stempelblad.


Baksiden med mitt personlige stempel.

Ønsker alle sammen en fin søndag videre og en flott kommende uke. Jeg skal jobbe noe på en villmarkscamp for ungdom. Kan bli spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)