torsdag 2. juni 2011

Nytt kort og ryddedag

I dag har jeg laget ferdig et nytt kort. Denne gangen ble det veldig enkelt og en fargekombinasjon som jeg ikke trodde var helt meg. Lilla og blå. Men etter å ha prøvd, ser jeg at dette er farger som er fine sammen;)

Har igjen brukt et Magnoliastempel. Jeg har brukt puncher og spellbinders, roser, swirler, halvperler og sommerfuglcharms.

I dag har jeg hatt skikkelig opprydning. Både i hobbysaker og skolesaker. Jeg har satt alle løse ark fra dette skoleåret inn i permer, lagt bort pensumbøker jeg ikke trenger lengre og kastet endel jeg ikke trenger lenger.

Når jeg begynte å skulle rydde i hobbysakene mine, startet jeg på restekassa. Her var det utrolig mye halve ark som jeg ikke engang var klar over at jeg hadde. Jeg har sagt det før, og sier det igjen: "Nå skal jeg se gjennom restekassa før jeg går i boksen med nye ark":) Håper jeg greier å skjerpe meg litt når det kommer til bruken av resteark...

Ønsker alle sammen en flott kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)