tirsdag 23. august 2011

Blått i ulike nyanser

I dag har jeg fått satt meg ned å laget et nytt kort. Det ble et blått vintagekort denne gangen.


Arkene er fra Maja design, har brukt spellbinders, dies fra Magnolia og to ulike MS- puncher. Jeg har satt sommerfugler litt rundt omkring, både i blomstene og på selve kortet. Ellers har jeg brukt en bit osteklut og litt halvperler.

Med dette kortet deltar jeg på følgende utfordringer:

Sketchy Colors
: Blå nyanser
Sukkersøtt: Monokromatisk
Nordsalten hobbyklubb: Vintage
Scrapperiket: Sommerfugler

Blogges plutselig:)

6 kommentarer:

  1. Fint vintage kort :)
    Fine farger og flott pyntet :)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår.
    Ha en fin dag :)

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  2. Nydelig!!! Flott oppsett og nydelige detaljer og pynt på kortet ditt:-))
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Lykke til!!

    Klem Astrid:-)

    SvarSlett
  3. Dette var rett og slett vakkert. Nydelige farger. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Flott kort.

    Takk for at du deltar på utfordringen vår.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvarSlett
  5. Nydelig kort med nydelig motiv!
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    Klem Anne

    SvarSlett
  6. Lekkert kort. Lenge sidan eg har vert innom bloggen din, men nå har eg lagt meg til som følger så nå blir det lettare å kikke innom :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)