tirsdag 2. august 2011

Sommerkort

Nå har jeg fått laget et nytt kort. Denne gangen ble det et sommerlig kort med Tilda. Jeg har brukt papir fra Pion denne gangen. Disse var utrolig fine å arbeide med.


Tilda er fargelagt med Copics. Det var første gangen, og jeg trenger nok litt trening, men gøy å prøve noe nytt. Jeg har pyntet med blomster i ulike former og farger, perlestenger, blonde, sommerfuglcharms og halvperler. Jeg har også hatt på litt stickles rundt kantene og på blomstene. Motivet er stanset ut med spellbinders og rammen til den hvite rammen har jeg brukt punch fra MS.

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:
Card and Scrap: Sommer
Kortgleder: Bruk dies.
Scrap'a'Long: Anything goes

Ønsker alle sammen en flott sommerdag. Her på Østlandet har sommeren endelig kommet:)

9 kommentarer:

  1. Takk for et flott bidrag til utfordringen vår. Du får ett lodd. Jorunn

    SvarSlett
  2. Så flott kort, nydelige blomster og herlig motiv. Jeg elsker det papiret. :)

    SvarSlett
  3. Så flott kort.
    Takk for at du deltar hos Scrap'along.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  4. Sommerlig og nydelig kort du har laget.
    Tusen takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for flott bidrag til Kotgleder utfordringen:-)

    SvarSlett
  6. Lekkert kort med lekkert oppsett av de nydelige blomstene :D

    Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrap´a`Long.

    Klem Camilla

    SvarSlett
  7. Søtt kort du har laga. Og enig med deg, nydelig papir

    SvarSlett
  8. Herlig kort du har laget! Motivet var så fint fargelagt, og virkelig nydelig pyntet kort!

    Takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine

    SvarSlett
  9. Flott og sommerlig kort!! Og enig med at Pion papirene er fine å arbeide med...jeg bare elsker de!!

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrap`a`long denne gangen :) Lykke til!!

    Klem Plundis

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)