onsdag 3. august 2011

Pyntet glass

I dag har jeg pyntet et gammelt glass som jeg har hatt liggende. Denne skal fylles med noe passende og gis bort i gave:)

Har igjen fargelagt Tilda med Copics. Hun er festet på et nydelig Pionark sammen med blomster i forskjellige varianter og utstansede sommerfugler som er festet litt her og der. Bak mønsterarket har jeg bazzill som jeg har stanset kantene på både oppe og nede.

Nærbilde av blomstene og sommerfuglene på den ene siden.

Og på den andre siden av Tilda. Blomstene har også denne gangen fått et passe lag med stickles.

På lokket har jeg festet to utstansede sirkler som jeg har stanset ut med spellbinders. Samme oppsett på blomstene som på den ene siden på glasset. Noen sommerfugler ble det her også.

Med dette glasset ønsker jeg å delta hos Sukkersøtt der utfordringen denne gang er å pynte en flaske eller et glass.

Og hos Card and Scrap der oppgaven er sommer.

2 kommentarer:

  1. Så søt sommerlig krukke. Elsker dekoreringen og de sarte fargene. Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap. Lykke til;) Klem Bettina

    SvarSlett
  2. For et skjønt glass, veldig flott pyntet. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)